10 savjeta kako uštedjeti novac na pakiranju i troškovima povezivanja

10 savjeta kako uštedjeti novac na pakiranju i troškovima povezivanja

Industrijsko pakiranje i povezivanje – kako uštedjeti?

Nasveti za industrijsko pakiranje in povezovanje Industrijsko pakiranje je jednako važno kao i sam proizvod unutar paketa. Njegova je svrha olakšati prijenos proizvoda u skladište. Također omogućuje brže prepoznavanje proizvoda. Najvažnije svojstvo industrijskog pakiranja je zaštita proizvoda. Stoga, ono mora biti usklađeno s namjenom i okolinom skladištenja. Važno je da industrijsko pakiranje ispunjava sve ili neke od sljedećih kriterija:

  • Mora biti dovoljno jako i izdržljivo da izdrži trajno opterećenje (teške kartonske kutije složene zajedno)
  • Mora osigurati proizvod i, u slučaju pada, ublažiti ga
  • Mora biti dovoljno zatvoreno da spriječi ulazak vlage i zraka
  • Mora biti otporno na vremenske uvjete, što može uništiti kvalitetu proizvoda
  • Mora biti kompaktno, jer osigurava kupcu da prije njega nije otvoren niti jedan proizvod

Naš pakirani materijal zadovoljava sve gore navedene uvjete, čime korisnicima pruža trajno zadovoljstvo, što je vidljivo kroz njihovu lojalnost. Važno je da kupac zna da u slučaju nekvalitetnog materijala za pakiranje može na kraju imati više troškova nego u slučaju da se na početku malo više uloži za dobru kvalitetu.
Gore navedeni uvjeti moraju biti ispunjeni u cijelosti, posebno kada je pakirani proizvod izložen različitim vremenskim uvjetima i produljenom transportu. Stoga je potrebno odabrati pravu strategiju, koja ima za cilj smanjiti troškove i sigurnost pakiranih proizvoda. Evo deset načina za uštedu na industrijskoj ambalaži:

1. Procijenite zahtjeve svakog proizvoda

Temeljito procijenite regulatorne zahtjeve na ambalaži, koji su dodijeljeni svakom proizvodu, a zatim ih usporedite sa svojom dosadašnjom praksom (npr. možete naći da je za pakiranje određenog proizvoda odgovarajuća kako plastična folija, tako i tanki karton).

2. Provjerite jesu li kutije za pakiranje odgovarajuće veličine

Stručnjaci kažu da nije preporučljivo imati više od 2 cm prostora između proizvoda i ambalaže. Stoga je bolje odabrati male kutije, ne samo zbog kompaktnijeg pakiranja, već i zbog nižih troškova kupnje i isporuke proizvoda. Uklonite višak slojeva i naljepnica.

3. Uklanjanje viška slojeva i naljepnica

Svaki sloj od kartona, pjene itd. koji se dodaje pakiranju, povećava troškove. Ako proizvod zaista treba jaku zaštitu, razmislite o zamjeni više lakših slojeva, za jedan kompaktniji i čvršći. Također ograničite broj naljepnica, stoga je poželjno staviti jednu na vanjsku stranu kutije i jednu iznutra.

4. Kupujte u većim količinama

Saznajte koji dobavljači nude popust prilikom kupnje. To ne znači uvijek kupnju od najvećih dobavljača. Često se događa da će mali dobavljači pakiranja, koji su razvili dobre odnose sa svojim dobavljačima, ponuditi mogućnost najvećih popusta.

5. Smanjite troškove rada

Uvijek je potrebno težiti poboljšanju učinkovitosti. To se može postići pojednostavljenjem procesa, održavanjem alata i opreme, te stalnom osposobljavanjem radnika.

6. Ponovno upotrijebite što je moguće

Uz pažljivo planiranje, mnogi materijali za pakiranje mogu se ponovno koristiti. U ovom slučaju, također je potrebno uzeti u obzir materijal koji dobivamo zajedno sa sirovinama za proizvodnju naših proizvoda, a ne samo onaj koji ide s proizvodom kupcu.

7. Održavajte alate i opremu

Provedite preventivni program održavanja za pakiranje, opremu i alate. Uspostavite raspored praćenja i postavite sustav održavanja i praćenja dokumentacije. Stvarajte procedure za prijavljivanje problema i mogućih problema. Također je važno ulagati u zalihe najčešće potrebnih rezervnih dijelova.

8. Razmislite o “popravka prije kupnje” i “upotrebljeno prije novog” sustavu

Gdje je moguće, obnovite staru opremu ili kupite. Ova vrsta izbora može biti dobra ako oprema nije ključna za poslovanje. Najbolje je procijeniti je li oprema za pakiranje ključ poslovanja i kvaliteta vaših proizvoda.

9. Obratite pažnju na promjene cijena

Cijene proizvoda kao što su rastezljiva folija i čelične trake mogu značajno varirati iz mjeseca u mjesec. Ako ne posvetite pozornost na ovu vrstu fluktuacija cijena, brzo se može dogoditi da se troškovi povećavaju. Ovo je također jedan od ključnih razloga za odabir dobavljača kojem vjerujete. Tako su i rizici niži.

10. Pronađite dobavljača koji nudi sve što vam je potrebno

Pouzdan, iskusan i profesionalni dobavljač pakirnog materijala može vam uštedjeti mnogo novca. On treba znati što je dostupno i savjetovati vas o izboru njegoih proizvoda koji zadovoljavaju vaše potrebe. Dobro je odabrati dobavljač s kojim namjeravate sudjelovati dugo vremena, jer bolje vidi vašu tvrtku i vaše potrebe. Pakiraj.si nudi sve potrebne alate i savjete koji će vam omogućiti da dobijete kvalitetno pakiranje. Širok raspon pakirnih materijala, jamstvo kvalitete i zadovoljstvo kupaca jedan je od glavnih razloga zbog kojih smo pravi izbor.

social position

Podijelite ovu objavu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Učitavanje...